Arkadaşlar bilkent şehir hastahanesine gidiyorum istenilen tüm evrakları topladım simdi reglin ikinci günü gel islemlere baslanilacak asilama icin denildi ama burda bi baslik okudum kilolu yapmayiz falan gibi seyler demisler ben zaten cocukluktan beri mucadeledeyim pcos var andenomyozis var 160 kiloydum tüm mücadelemle 108 kiloya düştüm umarım karsima bunu cikarmazlar çünkü zaten 37 yasindayim ve kilo vermeyede devam ediyorum zaten hala saglikli besleniyorum ama boyle yapmayiz falan diyorlar mi bilgisi olan var mı ?