Flora34 Arkadaşlar 35. Haftamdayım. Hemen hemen 1 haftadır çamaşırımda ıslaklık hissediyorum. Bir damla gibi değil. Çamaşırım epey ıslanıyor ve altıma yapmadığıma da eminim. Amniyon sıvısı böyle az gelir mi. Hep filmlerde paçadan şarıl şarıl akardı 😂 haftaya kontrolüm var beklemelimiyim sizce. Başka bi şikayetim yok bunun dışında
kbratsn Flora34 bende de ayni şekilde var doktorum normal olduğunu söyledi akıntıdır o rengi degisikse beyaz değilde kahve gibiyse ve koku yapıyorsa o zaman sıkıntılı olabilir dedi onun dışında olabilir normal dedi
anapanda12 Bende sıvı akıntısı şikayetinde bulununca amioniş midir nedir öyle bi teste soktu doktor çok şükür negatif çıktı akıntı bebekten değilmiş ama sen genede doktora erken git başka bişiyin habercisi de olabilir