Iraz Metehan Ege ismine çok ısınmıştım baştan beri ama şu an kafam iyice karıştı kimi uyumsuz demiş bu iki isim için uzun demiş.. eşimin adı M ile benim adımda E ile başlıyor diye böyle bi isim seçmiştim Ege ya da Emir illa koymak istiyordum Ege daha çok hoşuma gitti gibi Metehan da türk ismi diye istiyorum M ile başka güzel öz türkçe isim bulamadım aklımda da yok ama işte ben bu ismi koyduğumda Metehan ya da Ege desinler istemiyorum ikisini de kullansınlar istiyorum söyleyenler ama uzun uyumsuz yazanlar olmuş kafamı karıştırdılar