Deniiibayyy aslında granül kahveyi bırakmaya çalışsanız iyi olabilir. Normalde bile su tutuyor. Bide akrilamid miktarı diğer kahvelere göre fazla. Türk kahvesini ikiye çıkarabilirsiniz. Tabi yine siz bilirsiniz.
Ben kahve tutkunuydum ciddi anlamda ama yedinci haftamdan sonra kahveden soğudum anlamadım tokken de midemi bulandırdı açken de. Bazen içebilirsem bir Türk kahvesi içiyorum ama tek kahveyi bitiremiyorum 😬
Filtre kahve de içemedim. Ben de bitki çayıyla devam ediyorum bazen normal çay da içiyorum kırk yılın başı. Bide çok az kahveli süt içiyorum 👍🏻
Bu nescafe demişken geçen gün fındıklı üçü bir arada istedi canım ama durdurdum kendimi 🤣🤣aklımdan çıkartmaya çalışıyorum.