cemile69 37+3 haftalık hamileyim hareket edince yürüyünce iç çamaşırım hep ıslanıyor. Beyazımsı bi akıntı da oluyor
sudeborakk cemile69 benim doktorum son haftalar akıntın çok çoğalacak demişti hatta kimi gebe suyu geliyor bile sanıyor demişti öyle birşey olabilir mi acaba hiç bilgim yok canım yine de doktoruna bir danış istersen
yagmurum3001 cemile69 benimde aynen öyle 36 haftalık hamileym beyaz yapışkan şeyde geliyo normaldede geliyduda bu bira daha farklı gibi sizdedmi öyle??
beautiful_ cemile69 beyazlık varsa akıntıdır su olsa şeffaf ve kokusuz olur son haftalarda akıntın çoğalır
gvnrzz cemile69 benim hamileliğimin basından beri o ıslaklık ve beyaz akıntı var. Sabah kalktıgımda yada cok ayakta kaldıgımda yürüdügümde oluyor yani
nesliily Bugun ben de avuç icim ksdsr bir ıslaklık farkettim ic çamaşırımda ancak renksiz akinti mi ne anlamadım tekrarlarsa doktora gidicem