Slm kızlar
5 gün önceki doktor kontrolümde bebeğimin esinin rahme yakın olduğunu ve erken doğum riski olduğunu öğrendim, birkaç tane ilaç verdiler düzenli kullanıyorum fakat ilk 3 gün ilaçları içtikten sonra aşırı ağrım ve kasılmam oldu basım döndü ateşim çıktı düştü anlık , son 3 gündür de bebeğimin hareketlerini hiç hissetmiyorum, bir sonraki kontrolümüz de önümüzdeki ayın 10 unda, yarına falan tekrar gidicem kontrole çok korkuyorum çünkü , kötü bişey yoktur dimi aynı durumu yaşayanınız oldu mu ?