tugba60_ https://imgyukle.com/i/SQbWB0 Kızlar attım bir kaç daha sayfa bana son bu testlerle ilgili bilgi vermisiniz dün pik oldu bugun de tekrar yaptım koyu yine tl çizgisi dün bakış silik çatlama olmuş galiba cumartesi pazar pazartesi degerlime yaptım bugun gerek var mı sizce regl 8 gün varken gördüm pik pkos var bende onda sanırım umarım bu ay tutar hayırsıyla hamilelik haberini alırım iki gündür regl agrısı gibi kasık ağrısı yaşıyorum
tugba60_ sedatm aman cumartesi pazar pazartesi degerlime oldu pazartesi pik oldu sprem içerde canlı kalmıyor mu yinede bende karasız kaldım birde regl agrısı yaşıyorum inşallah regl olmam ya umarım gebelik olur bu ay 🤲