bikalp onlar normal. Sen sürekli kocandan ailesinden şikayet postları açıp duruyorsun. İnsanların kafasını bulandırıyorsun. Bir de yapılan yorumları anlamsız bulup karşı çıkıyorsun. Bence oturup ailecek bir konuşup sorunlarını çöz. Buradaki insanlara sıçrama