jekdkllmdkm 3 yıl önce kızımda gümüş kapak kullanmıştım çok da memnun kaldım yara olmadı aynı gümüş kapağı tekrar kullansam bi sorun olur mu deforme olmuş mudur kullanan var mı tekrar riske de girmek istemiyorum
melikeasell jekdkllmdkm karbonatla güzelce temizliğini yapın,kullanılır bende kızımda kullanmıştım hamileyim nasip olursa tekrardan kullanacağım
jekdkllmdkm melikeasell yanında çıkan yuvarlak temizleme teli gibi bişeyi var onunla yapmıştım karbonatla da yapacağım inşallah etkisi kaybolmamıştır işe yarar gerçekten bence çok önemli bi durum emzirmede
elifoykum Ben beş yıl önce doğum yaptım şimdi tekrar hamileyim çıkardım karbonatla temizledim tekrar kullanıcam çok memnundum çünkü birşey olacağını sanmıyorum gümüş sonuçta
melikeasell ms_annisko önce sıcak su ile yıkayıp kurulayın isterseniz,daha sonra karbonatla güzelce ovalayın,yıkayın kurulayın tertemiz olur.ıslak kalırsa kararma yapabilir belki