goktug865_ bebeğinizde sarılık varsa lütfen beklemeyin, bebeğim doğduktan üç gün sonra kontrolü vardı doktorumuz hafif sarılığı var iki gün sonra tekrar görelim eğer ki arttığını farkedersen iki gün de bekleme yarın getir demişti, bebeğimin sarılığı artmıştı fakat aile büyükleri o kadar çok değil ne sarı bebekler var zaten yarın kontrolü var denildi , kontrol günü ise sarılık değeri çok yüksek çıktı bebeğimi yatırdılar 1 saat içinde 4 rakam değeri artmıştı çok çabuk artan bi durum lütfen doktor gününü beklemeyin farkediyorsanız arttığını gidin acile dahi olsa🙏🏻