parla94 Adet döngünüz kaç günde bir ? Yılda bir kez kadınlarda yumurtlama olmaması normal diye okumuştum. Yani 12 ay var ama 11 yumurtlama olabiliyormuş. Ona mı denk geldi acaba
Anonim000 parla94 silikleşmesi gerekmiyo mu yani eğer pik olmayacaksa aşırıda bel ağrım var anlamıyorum regl mi olucam böyle olup gebelik testinde pozitif gören oldu mu acaba
parla94 Anonim000 ben de bu şekilde hamile kadım ama böyle olmadı. Silikti, bir gün direk pik oldu. Ertesi gün tekrar silikleşti. Bende pik ve ertesi günü değerlendirmiştim. Bi doktora danışın bence yumurta oluştu da çatlamıyor mu acaba