ikiemanetinannesi Kocaelinde tavsiye edeceğiniz doktor var mı kızlar. Özelde… 33+3 haftalık oldu bebeğim
ikiemanetinannesi decembermum teşekkür ederim 🌸İzmit’teyim evet ama farketmez iyi bir doktor hastane olsun yeter . Riskli gebelik şeker ve tansiyonum var ve doktor açılman var dedi biri yok dedi. Emin olmak istiyorum boşuna stres yaşamak istemiyorum
decembermum ikiemanetinannesi çok geçmiş olsun ben Gebze de doç dr talip karaçor’a geldim bugün ilk kez tanıştım valla çok iyi doktor ama siz bilirsiniz çok uzak size oradada vardır illa iyi bir doktor
ikiemanetinannesi decembermum teşekkür ederim geri dönüşler alırım burdan inşallah 🤲🏻 evet biraz uzak ama olsun bulamazsam iyi bi doktor neden olmasın