Kızlar geçen hafta iki gün çok kustum sonra sadece mide bulantısı tinsinme mide ağrısı gibi şeyler devam ediyor kusmam geçti. Kusarken doktoruma yazmıştım. Dün kontrol vardı prillam yazdı Akşam iki tane iç kusmanı istemiyorum dedi. Kasılarak kusmaktan bahsediyor. Bende azaldı dedim yine de iç diye yazdı. Ama kusmam bitti sabah bulantım var sadece. Ama her akşam iki tane ilacı içmek istemiyorum ne yapayım bu ilaç düzenli mi kullanıyor yoksa kusunca içsem yada çok kötü olunca olur mu