Ben kestim valla iki hamileliğimde de.. Araştırdım dinen böyle bi şey var mı? Peygamber hanımlarının falan hiç öyle bi dikkati olmuş mu diye, yok. Demek ki hurafe dedim.. hatta tam tersi hamile kadına eziyetse kestirmesi daha iyi olur yazıyordu bi yerde.