kbrhsyn Merhaba kızlar 36+6 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim vajinal muayene oldum 2 cm açılman var dedi nst de sanci cikçıktı ağrın olduğunda hemen gel dedi sizce ne kadar sürede olurkii
mervegedik kbrhsyn bilgim yok canım bende 36 hafta 5 gunlugum var miydi bi agrin bi belirtin benimde bazı şikayetlerim var o yüzden merak ediyorum doktora gitmedim henüz kontrolume var
Fts_emr kbrhsyn herhangi bi şikayetin var mi canim? Ayni haftadayız ve surekli vajina çatı agrisi yaşıyorum ıslaklık sık idrar gaz sorunu da çabası. 🤦♀️
Feride959595 Canim bende 37+2 haaftalik hamileyim 2 gundur agrilarim vardi dun 1 parmak aciklik var dedi simdide kasilma ve sancim var napicam bilmiyorum.
kbrhsyn Hepinize toplu cevap olsun kızlar son 1 haftadır akşamları adet ağrı gibi ağrım oluyordu geçiyordu ve acayip belim agriyorduu