baltuntas Hanımlar 15+0 haftalık hamileyim birkaç gündür eski sezeryan yerim yanıyor arada neden olur yaşayan var mı ?
sumeyye6506 baltuntas ben doktora sormuştum iç karın yapışık sezaryen olanlarda açıldıkça yani bebek büyüdükçe ağrı sızı olması gayet normal dedi bana
melisasak35 baltuntas benimde iç dikişlerim yapışıkmış 2.ci hamileliğimde karnım büyüdükçe yanma sızlama oldu doktor normal dedi dayanılmaz olursa ağrı hastaneye gel dedi bi sorun olmadı