Kızlar klomen kullandim bu ay hemde hsg çekildim ağrım var geçmiyor normal mi bu yumurtlama zamanım gecti 2 3 gün önceydi catlatma ignesi kullanmadım enfeksiyon mu kaptım diyorum hsg sonraai ama o sira antibiyotik kullanıyordum kis mi enfeksiyon mu agri normal mi ya