Kızlar merhaba 17+5 günlük hamileyim 17+1 de doktor kontrolünde bebeğin makat gelişli olduğu ilk gebeliğimi nasıl doğurduğumu sordu ama kızım normaldi hatta 3 cm açıklık olmasına rağmen Sezaryende ısrar ettiğim için sezaryen oldum ama doktor makat gelişli diyince endişelendim internette hep kalça çıkığı anormali falan diyor daha erken mi sizce dönme ihtimali varmıdır daha bebeğin yada dönmesi için neler yapabilirim?