emine1309 kızlar 15. haftaya girdik çok şükür, bebeğim solda sol tarafımdan kasık ağrısı hissediyorum, bazen vajinamdan bir ağrı giriyor yaşayan var mı bu durumu 2 gündür oluyor
lokismommy emine1309 bende bugün itibariyle 5 gündür aynı şekilde solumda ve vajina içinde ağrı ve baskı var dün doktora gittim çok normal hateketleniyor ve rahmin hızlı büyüyor magnezyumu aksatma bol bol su da çok iyi gelir dedi 16+5
falbay emine1309 ben de 15 olmak üzereyim aynı şekilde özellikle solda ağrı oluyordu. Geçen hafta kontrolde hekimime sorduğumda bebek ağırlıklı olarak orada o yüzden ağrı hissedebilirsin demişti. Siz yine de kendinizi takip edin tabii
mrvrm emine1309 seninle aynıyız. Benim de 15 hafta. Arada bir vajinadan şiş sokarlarmış gibi ağrı giriyor. Birkaç günde bir oluyor ve çabuk geçiyor. Çok ciddiye almadım ben. Bebiş büyüyor baskısı artıyor o tetikliyordur 🥰
emine1309 lokismommy ay içim rahatladı biraz cumartesi günü randevum bende sorayım o zaman şuan magnezyum vs birşey kullanmıyorm.
emine1309 falbay teşekkür ediyorum evet bebek sola yakın muhtemelen o yüzden vajinal ağrı da bir anda giriyor geçiyor sonra.
emine1309 mrvrm sağlıkla gelsinler inşallah öyledir diye umuyorum bende içim rahatladı yalnız değilmişim 🌸
bbettymom Bende 15. Haftamdayım ama sabahtan beri solumda ağrı geçmedi ya bi anda giriyor sonra yok 5 dk da bir falan yapıyor bazen 2 dk da ne yapsam bilemedim kanama falanda yok canım sıkıldı sizler ne durumdasınız