minosannecik_2minis Gulceefe-00 maşşallah baya belirgin bi çizgi 😅 acile gidip kan verin en iyisi migrenim tuttu çok şiddetli baş ağrım var ama gebelik şüphem var diyin alıyorlar
Gulceefe-00 minosannecik_2minis az önce acile gidip kan verdim iki saate çıkacak dediler bakalım yalancı pozitif mi yoksa gerçekten var mı belli olacak iki saate kadar lekelenme olmasaydı kesin pozitif derdim ama işte leke dört gündür devam ediyor bugün beşinci gün o yüzden yalancı mı diye düşünüyorum
minosannecik_2minis nuryalmandilsiz ben baya belirgin gördüm valla silik çizgi hayalet gibi gölgeli olur bu baya belirgin
emine717_ aslhannnn yalancı olsaydı on dk içinde silik bir kuruma çizgisi çıkması gerekirdi yalancı değil gibi sanki bu test @Gulceefe-00 canım kan verip netleştir bence 🥰
xxtuaxx Gulceefe-00 İnşallah sağlıkla ilerler, yerleşme kanamasıdır belki yaşadığınız. Benim arkadaşım regl oldu sanmıştı ama hamileydi 🤭 O derece kanaması vardı. Sağlıkla doğurdu büyüttü. Darısı başınıza 🌸
minosannecik_2minis Gulceefe-00 yerleşme kanamaaıdır muhtemelen leke şeklindeyse eğer umarım hayırlı güzel sonuçlar olur
Gulceefe-00 minosannecik_2minis lekeden biraz fazla geliyor o yüzden kimyasaldan şüpheleniyorum bakalım bir saate kadar gidip hastaneden dönüş alacağım belli olur doktorum da yarın her ihtimale karşı muayeneye çağırdı
Gulceefe-00 minosannecik_2minis kan testi sonucu çıktı hcg 52 ya çok yeni bir gebelik ya da kimyasal olacak çünkü lekeyle karışık kan da geldi yarın doktora gideceğim bakalım
Gulceefe-00 annelik132 ya zaten testi yapar yapmaz çizgi çıktı on dk içinde de böyle oldu ama bakalım
Gulceefe-00 annelik132 evet varmış kan ile kesinleşti ama işte kimyasal da olabilir değer çok yeni doktorla görüştüm yarın gideceğim bakalım
Gulceefe-00 annelik132 sabah doktora gittim adet gibi kanama başladığını söyleyince muhtemelen beta düşer dedi o yüzden ilaç da vermedi yarın tekrar beta verirsin duruma bakarız dedi 😔
Gulceefe-00 Kanamam 2 saattir arttı sanırım kimyasal olacak yarın sabah doktora gideceğim ama herhalde tutunmadı iki yıldır ilk defa pozitif görmüştüm
annelik132 Gulceefe-00 sen ihmal etme yine baktır kana olumsuz düşünme hemen üstüne regli gören cok anne var benim yengem en küçük yegenime hamile iken regli oldu bildigin sonra öğrendi hamile oldugunu