ayseoztas 8 haftalik hamileyim belimin ortasi ikiye ayrılacakmis gibi ağrıyor neden sizce? Ve nasil geçer bilgisi olan?
limoncicegi ayseoztas kimse yazmamış krşke tecrübeliler yardım etse ben de aynı durumdayım belim kuyruk sokumuma doğru aprıyor özellikle ayakta kaldığımda korkuyorum sen nasıl oldun ?
Mutlulukgeldi ayseoztas canim benimde o haftalarda oluyordu ama doktor bana ortopediste görün demişti kendiliğinden geçti benim 😊
Asibayan Üzgünüm ama hic gecmicek kızlar 33+3 haftalıgım bastan beri olan bel agrısı hala devam ediyor 😌