yagmra sata göre 6+6 dım Bugün ilk kontrol için gittim ve 6+0 ım Kese ve bebeği gördük kalp atışı duyamadık daha Cuma günü tekrar gideceğim Korkuyorum açıkçası Bu durumu yaşayan Var mı Kalp atışını kaçta duydunuz
Melike3506 yagmra geç döllenmeden dolayı böyle oluyor bende sata göre 6+4 iken gitmiştim muayeneye 5+5 uyumlu çıkmıştı sadece kese vardı 1 hafta sonra kalp atışı duydum 12. Haftada haftasını yakaladı şuan saata göre gidiyoruz 37+6 yız 🥲
lokismommy yagmra sonra yakalıyor normal bi durum 12 haftamda yakaladı 5 gün gerideydi korkulcak bi durum değil bu
tubitolo24 yagmra bende öyle oldum canım endişelenme 1 hafta geri attı kendini o yüzden kalp atışı duyamamışım 6. Haftada herkes duyuyor ben niye duymadım diye çok üzülüyordum 9 gün sonra gittim doktora 7 haftalıktı o zaman geç döllenme şuan daha 6 haftalık demişti doktor ama ilerde haftasını yakalıyor diyorlar o yüzden çok sorun yapma kendine şuan için herkesin gebeliği farklı 🥰
DenizAda_ yagmra geç döllenmedir korkmayın Allahın izniyle inşallah duyarsınız kalp atışını sağlıkla gelsin 🙏🏻
lina_erva yagmra Herkeste farklı sorun benimki de hamileyken hasta olmuşum bir defa son adet onu söylüyoruz Bebek hafatası islerde bizde de 😂 Sağlıkla kucağımıza alalım 💙
yagmra deniss_ hmm anladım inşallah Cuma günü duyarım bende 9 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim Ocak ayında ilaçla düşük yaptım O yüzden korkuyorum biraz