hayat2 Magnezyum eksikliğim olmasına rağmen doktorum hâla vermedi nedense , cuma günü kontrole gittiğimde hem nst isticem umarim girerim çünkü korkmaya başladım, birde magnezyum isterim o zaman , benim ilk doğumda 34+4 te oldu aniden oldu herşey yolundaydı, sıradan bir kontrolde karnım kasılıp gevşiyo dedim İlk ve son nst oldu meğersem doğum başlamış 2 cm açıklık varmış kordon dolanmış, aynılarını yaşamaktanda korkuyorum