Kızlar 40 haftalık gebeyim yaklaşık 5 gündür ara ara kahverengi/pembe karışık jel kıvamında akıntım oluyor. Acile de gittim sancım açılmam yok bebeğimin hareketleri de iyi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu hiç bilgi verirseniz sevinirim. İlk gebeliğim ve çok tedirginim