Kızlar bir sonraki hamileliğimde tek bebek olsa bile Serkaj mı gerekecek ve yine ayağa kalkmadan hep korkarak mı geçecek rahat bir hamilelik geçirmek istiyorum ya istediğim gibi yürüyerek kimseye muhtaç olmadan işimi yaparak eğlenerek gezerek geçirmezmiyim bundan sonraki gebeliklerimi