tali15 Kızlar 20 hafta ikizlere hamileyim. Detaylı için randevu aldım ama bu şekilde yazıyo. Gittiğimde bakarlar mı acaba böyle alıp yaptıran var mı
damla644 tali15 benmkide 2 Haziran randevum aynı şekil yazıyo detaylı ultrason yapılmamaktadır yazıyo ama sormuştum burda öyle yazsada bakıyorlarmış inşallah bakarlar
meryemcee01 Randevuyu nasıl düşürdünüz acaba bende gitmem gerekiyor ikili test için ve ikiz gebeliğim ama bi türlü düşüremiyorum
tali15 meryemcee01 sabah 10 da yeni randevular açılıyor bi kaç dakika öncesinden giriş yapıyorum tam 10 da randevu ara diyorum o şekilde alıyorum ben sizde yarın öyle bi bakın isterseniz. Ben ikili testimi de orda yaptırmıştım
meryemcee01 Teşekkür ederim bir haftadır sabah akşam bakıyorum ama hiç düşüremedim yarın tekrar denerim
tali15 meryemcee01 dediğim gibi yaparsanız alırsınız mutlaka 🥰 bende detaylı için aldım ama o şekilde yazınca bi tereddüt ettim inşallah bakarlar. Çalıştığım için mesai sonrasına aldım bakalım acaba bu şekilde randevu alıpta yaptıran var mı
tali15 damla644 merhabalar detaylı ultrason yaptıracaktınız bugün çam sakura da. Acaba yaptılar mı merak ettim bende perşembe gideceğim