oznurisiksonmez Yenidoğan için Park yatak önerisi olan varmı 🥲Hepsi birbirine benziyo lütfen yardımcı olun
Havin49_ oznurisiksonmez bana chicconun geldi çok tatlı ama bebeklerim içinde yatmadı oğlumun salanan beşiğinde yatıyorlar şuan ikiside
dgngr oznurisiksonmez çok araştırdım ama en garantilisi elele madre geldiği için onu aldım pişman değilim
zey55 eminaas ben otomatik sallanan modelini aldım çünkü evde ikea divan yatağım var büyüdüğünde korkuluk alıp orada yatırıcam
oznurisiksonmez eminaas evet hepsi birbirine benziyo o yüzden aralarındaki fark ne anlayamıyorm yaşadığım yerdede büyük bebek mağazaları olmadığı için gidip bakamadım teşekkür ederim
eminaas zey55 ilk bebisimdj hiç düşünemedim sallanan model alayım sonradan pişman oldum ama allahtan bebeğimi çok alistirmadum sallamaya
zey55 eminaas ben arkadaşımda gördüm çok hoşuma gitti o yüzden sallanan aldım bakalım doğumuma az kaldı inşallah bebeğim de sever
oznurisiksonmez zey55 çok tatlıymış çok teşekkür ederim güle güle sağlıkla büyütün inşallah bebişinizi 🥰
melismersin oznurisiksonmez ben elele bonte tercih ettim birkaç arkadaşımın önerisiyle aldım. Henüz kullanmak nasip olmadı. Kullanan arkadaşlarımda gördüm en azından ☺️ kurulumuda rahattı