anonim211 Kızlar dün sanırım pikti. 17-18 ilişki oldu pik sonrası da mı olması gerekiyor ovülasyon testi kullanıp başarı alanlar bir bakabilir mi
ecem8 anonim211 merhaba bende ovulasyon testi ile hamile kalanlardanım bugünü de değerlendir kesinlikle
Cansin_01 Bugünü de değerlendir canım 3 gün üst üste.. tabi sperm sorunu yoksa eşinin.. ben henüz gebe kalamadim ama bu şekilde 2 kez kimyasal yaşadım.
anonim211 Cansin_01 17-18-19 pik, pik öncesi ve sonrası oldu umarım artık sonuç alırım bundan sonra takip etmeye gerek yok sanırım
Cansin_01 anonim211 testin siliklestigini gör canım siliklessin. Bide bundan sonrası da günaşırı ilerle birazda(bir dolu bir bos).. çünkü ovulasyon testleri yumurtanın catladigini gostermiyormus belli bir olgunluğa catlama boyutuna geldiğini gösteriyor.
Cansin_01 anonim211 yok canım silik gorduysen tamamdır devam etme. İliskiyi de hemen bırakma bir dolu bir boş ilerle
tugba60_ Kızlar benimde pazartesi pikti o gün degerlirme yaptım salıda çarşamba boş bugun baktım teste hafif silik reglme 6 gün kaldı bugun degerlirme gerek var mı
anonim211 tugba60_ benim bildiğim pik noktasından önce pik günü ve pikten sonraki gün olmasını tavsiye ediyorlar