goktugmomsss ya bence lohusa pijaması değilde normal düğmeli pijamalardan alın lohusa pijaması tamamen reklam ve çok pahalı ,benim aldıklarım çok kötü çıktı 3 takım aldım 3 de iyi değildi ,birdaha doğursam normal penti ,suven alırdım eski aldıklarım hala taş gibi .