Merhaba hanımlar Plesenta aşağı yerleşimli olanlar doğum tarihleri aldınız mı yada kaç haftalıkken doğum yaptınız ? Ben 37. Haftadayım ve doktor perşembe günü için doğum tarihi verdi bebeğin kilo alımı yokmuş ve Plesenta durumundan dolayı erken alacağız dedi çünkü bu tür vakalarda 37.haftadan sonra anne karnında bebek ölümleri riski oluyormuş 😢