yeliz1923 Kızlar yarın 22 haftalık oluyorum detaylı usg var heyecan da dorukta benim gibi gidecek olan var mı 😍🥰
saziment yeliz1923 benn gideceğim bacım içim rahat ama yine de biraz stres var dua edelim birbirimize güzel sonuçlar alalım inşallah
ozlm1234_4 yeliz1923 bende cumartesi gidicem 21+3 oluyorum aşırı heycanliyim inşallah hepimizinki iyi geçer
saziment yeliz1923 sevindim bacım gözün aydın ♥️ benim endokrin kontrolümde 2 haziranda yüksek çıksa da ilaç kullanabiliyoruz o sıkıntı değil 🌸 yarın inşallah güzel haberler alırız