nrbrkx38 Kızlarrr bu sefer yengemin testini atıyorum 4 yıldır evliler bebek istiyorlar herhangi bir tedavi işlemleri olmadı bu ay tiroid için ilaç kullanmaya başlamıştı adet olmamış 11 gün gecikmiş bu sabah da test yapmış silik çizgi çıkmış var mıdır sizce