Valla ben geçen hafta evin kapilarini odami tülleri falan yapmistim pazar günüde evi dip köşe süpürdüm sildim bir mutfak dolaplarim kaldı ic dış bide balkonlarim kaldi onlarida esim yapicak hafta sonu bayrama girmeden tamamdir zaten dogumdan sonra köye gidicem gelen olmaz geri dönünce belki komsular falan gelir