İlk nst ye girdik. Sonra muayenemizi olduk. 2200 45 cm. Önceki gittiğimizde doğum pozisyonundaydı bukez makat geliş dönmüş. Kilosu az degılmı dedim hafta 150 200 gram alması çok normal dedı. Kilosu boyu haftasıyla uyumlu gelişimi güzel kiloyu çok sorun etme dedi. Birde bende seker çıkmıştı ordanda takipliyim. Doğuma kadar çok döner dedi. Doğuma son 6 haftamız kaldı. Böyle kızlarr. Bana bildirim düşmüyor oyüzden göremedim yazdıklarınızı kusura bakmayın 😘😘