Sunayaz Hepinize hastaneden slm.ŞuAn 39+5 haftalık hamileyim ve Bebişin hareketlerini az hıssettiğimden dr uma bilgi verdim iyiki vermişim hemen gel dedi direnci düşmüş ve yatışımı yaptılar şuan suni sancı verdiler bekliyorum. Dualarınıza ihtiyacım var inşallah hemencik doğar.arkadaşlar son haftalarınızda lütfen dikkat edin