Kızlar 9 mayısta çatlatma iğnesi oldum 16 mayısta transfer oldum bugun transferımın 3. Gunu ovıtrelle etkısı gectı mı dıye daha once test yaptım negatıf cıkmıstı ama bugun sabah yaptıgım testte aynı bu şekilde silik çizgi çıktı iğne etkısı mıdır sizce yarın kan versem bellı olur mu?
Biliyorum test ıcın cok erken ama dayananamadım