melmih12 Kızlar son adet tarihim 19 nisan. Dünkü kan ve idrar sonucum. Acaba daha bat günü bile gelmemişken bu sonuçlar normal mi? Pcos var hep geç yumurtlarım ama döngülerim 50 günü bulduğu olur yine de inşallah sağlıkla ilerler çok sevindim çünkü 🫠🫶
minosannecik_2minis melmih12 ay maşallah çok güzel bi sonuç bebişlerimizi birlikte alıcaz inşallah kucağımıza benimde bat 19du dün 165 ile öğrendim hamile olduğumu yumurtlamaya çatlamaya ilişki günlerine göre hesaplayınca gayet normal bi sonuç hayırlısıyla sağlıkla kavuş bebişine güzel anne 🌸💕
annelik132 melmih12 masallah değerin çok güzel gözün aydın :) testimiz aynı cıkmıs benimde 15 nisandı
Nefes0034 Tebrik ederim sağlıkla kavuşun 3 4 haftalık kese görebilirsiniz bebek ve kalp atımı için 7. Haftada çağırabilirler
melmih12 Nefes0034 çok teşekkür ederim. Cuma öğleden sonraya kadın doğum randevusu aldım o zamana 5. Hafta bitmiş oluyor kese oluşur inşallah diye düşünüyorum
Nefes0034 melmih12 kese olur ama bebek göremeyebilirsiniz bebeği görmek ve kalp atışını duymak için 7 veya 8. Haftada çağırabilir
melmih12 Nefes0034 yaa evet olabilir. Doğum doktorumun muayenesi 5bin tl olmuş :( Ona daha geç gidip inşallah kalp atışını falan orada duymak istiyorum
annelik132 melmih12 ben bayramdan sonra gidicem 7 haftalık oluyo ozaman sende istersen öyle yap hem kese hem bebek görünür en azından
svly_ylypn melmih12 benim doktorum da öyle ben 11. Haftamda başladım 2 li tarama testi yaptırmak için gittim ilk.
melmih12 minosannecik_2minis yaa kendime yoldaş buldum o zamaaan. Hayırlı olsun sana da rabbim sağlıkla güzellikle tamamlamak nasip etsin süreçlerimizi 😍😍😍 İlk çocuk mu? Ne kadar zamandır düşünüyordunuz😀
minosannecik_2minis melmih12 amiiin amin canım inşallah 💕🌸 ilk değil 3 😅 2 aydır planladık ikinci denemede tuttu şükür bugün yine beta verdim 511 olmuş çok şükür güzel artarak ilerliyor
melmih12 annelik132 ay ben dayanamadım gittim bugün 😂 keseyi minicik de olsa gördü doktor. 10 gün sonra gel kalbini duyalım dedi
annelik132 melmih12 malesef daha veremedim saglık ocagının makınesi bozuktu acile gittim almadılar şimdi şehir hastanesine gidecem orasıda almazsa özele
melmih12 annelik132 yaa inşallah şehir hastanesinde alırlar. Sancım var falan deseniz gebelik şüphem var diyince aldılar benden
melmih12 Nefes0034 gaziantepte. Doğum yaptığım doktorum livde çalışmaya başladı. En son şubat ayında 4300 tlydi :(((