deryatsnn Bugün kürtaj oldum 10+5 ti kalp atışı hiç duyulmamıştı. İkinci gebeliğimdi. Kızım hala hamile biliyor beni ona bişey söylemedim çok kardeş istediği için. Kürtajdan ne kadar zaman sonra hamile kaldınız ?
egeemomms deryatsnn öncelikle çok geçmiş olsun bende Şubat ayında 10+2 haftalıkken kürtaj oldum. 2 adet gördüm korunmayı bıraktım bu ay test yapıcam bakalım 🥹
buketdeniz19 deryatsnn canım 3 ay korundum doktorum önermedi 3 ay sonra denemeye başlayınca hemen hamile kaldımm ben ama bu durum kişiden kişiye değişir
deryatsnn egeemomms bende 1 adet gördükten sonra denemeye başlayalım diyorum bazıları beklemeye gerek yok diyor ama beklemek dahamı iyi olur bilemedim. Pazartesi kontrolüm var doktora tekrar sorucam bakalım
mengi688 deryatsnn hormonlarınıza baktırın ama kürtajdan sonra gittiniz mu içiniz tam temizlenmiş mi diye adet görünce hormon testi de verin hormonlar oynuyor
egeemomms deryatsnn benim baya sıkıntılıydı ya içimde parça kalmış tekrar operasyona falan alındım 1.5 ay kanamam oldu resmen
mengi688 deryatsnn tamam canım gecmisnolsin tekrardan 1 ay 20 gün sonra adet görürsün zaten en geç o zaman baktır hormonlarına
beyza_gmsgl deryatsnn o biraz da sizin stres seviyenize vs bağlı 3 ay dinlendik 3 ayın sonunda yine denedik anca 3.ayda tuttu. Kiminin de 6.ayda vs tutuyo dedğim gibi sizin stres seviyenize hormonlarınıza vs bağlı