annee1997 ben herşey yiyorum ekmek biraz fazla tüketiyorum 2. Gebeliğim bu hamileliklerimde tatlı kesinlikle yiyemiyorum meyve de 1,2 porsiyon zorla yarasın die yiyorum (et süt yoğurt sebze ) yediklerim bunlar meyve ve tatlı çok şişiriyor çevremden de şahit olduğum kadarıyla ben ilk hamileliğimde de 12 kilo almıştım