38 haftalık gebeyim 3 gündür perişan durumdayım grip mi oldum yoksa başka bir şey mi onu da çözemiyorum bildiğiniz yataktan tek başıma kalkamıyorum alt tarafımda öğle bir ağrı varki sanki kemiklerim kırılıyor gibi dün hastaneye gittim açıklık yok ama iltihaplanma dan kaynaklı kasılma var dedi serum taktılar gönderdiler ama ben hala kendimi toparlayamıyorum ilaç da kullanamıyorum bi üşüyorum bi geri sıcak oluyor ama ateşim de yok en belirgin şeylerim bunlar acaba bu ağrıyı azaltmak için bir çözüm var mı yataktan kalkmak için yardım almak zorunda kalıyorum grip gibi de hissetmiyorum kendimi sadece 1 gün içinde bu ağrı başladı sorna bi üşüyüp bi yanmalarım başladı sadece bu ikisi var nasıl hafifletirim doğumun yakın bu şekilde kötüyken sancılarım başlarsa daha kötü olur ondan korkuyorum