pkoslubiri bende şuan 105 kg ım bende vermek için uğraşıyorum fakat doktorum tedaviyi ertelemek istemedi daha dahiliyeye de gittim bana gılifor verdi bence insülin direnci de vardı daha kolay kilo verirsin dedi d vitaminim çok düşüktü bu şartlarda zaten ne kilo verebilirsin ne de hamile kalabilirsin dedi bende haşımato da var yani kilo vermek için bütün zorluklar bende ama doktorum bunlar anne olmak için engel değil dedi ama ilk önce değerlerini düzenleyip kionun da %10 u versen şansımız çok artıcak dedi bunu sana bilgilendirmek için anlatıyorum bide ben doğru zamana çok inanıyorum ama lütfen pes etme ne zaman istersen bana yazabilirsin 🫶🏻💐