blong Kızlar uygulamaya göre kaç gün kalarak doğurdunuz ya da uygulama ile bire bir mi denk geldi doğum ??? Bilgi lütfen 🙏
Zmomer blong genelde uygulama en son 40 41 hafta falan alıyo ben genelde 15 gün eksik sayarak hesaplıyorum
aysetutucu Zmomer uygulamaya göre 39 gün var şuan 34+4 haftalık olduk bebeğimle , ama sezaryan olucam inşallah , sezaryan kaçında alıyor kaç gün var bilmiyorum 😅
25255 blong 9 günüm var uygulamaya göre sadece yalanci sancı çekiyorum gelen felan yok 38+5 im çok fazla toplanıyor bi yere karnım taş oluyor Çarşamba günü gitcem doktora böyle olup doğuran var mı Kasiklarim da iki gündür baskı var ara ara
Fatmagul42 25255 benimde 12 gün yazıyor 2.sezeryan doğum belortisi değil ama doğuma hazırlık yapıyor doğum süreciniz bellimi sizin
Arel_ 25255 9 günüm var uygulamaya göre senle aynıymısız bende persembe gidicem doktora. Benim de yğrüdügüm zaman baskı var kasıklarımda
ih1 25255 bizde 38+5iz kontrol perşembe nst de 15dkda iki tane sancı çıkmıştı geçen hafta. bu hafta nolacak bilmiyorum gelen giden yok henüz ben sancı da hissetmiyorum ama nefes alamıyprum artık
25255 Fatmagul42 ilk doğumum çatı muayenesi oldum normal yapabilirsin dedi benekle ilgili de suanlik bir engel yok ama şu zamana kadar hiç açıklık felan yoktu düşünun o kadar alttan muayene oldum çatı muayenesi de dahil ne lekelenme ne birsey oldu içimden bir ses diyor ki açılma felan olmayacak sezeryan olacağım 🫠
Fatmagul42 25255 sezeryan planlarlarsa hiç bayramı beklemeden alabilirler bende bayram surecinde hastanede olmamak için bayram sonuna kadar beklemeye çalışıyorum benimde şuanda açılma ağrı sanci vb yok
25255 Fatmagul42 20 sinde gitcem muayene için kendi doktoruma bakalım Nolucak bende hiç o süreçte orada olmak istemiyorum ve gerçekten nasıl doğacaksa sağlıkla doğsun artık istiyorum zaten normal doğumdan korkuyorum ya yalan yok
Fatmagul42 25255 evet bayram surecinde hem aileye hem bize çok zor çoğu doktor yok herkes izinli bütün muaneler bayram sonuna kalmış filan oluyor birkaç günlük bayramı atlatmaya calisin dinlenerek
25255 Fatmagul42 bakalım artık 🫠belki açıklık vardır 4 gündür iyi sancı çekiyorum duşa felan giriyorum sancı yoğunlaşınca felan belki suni verirler de doğururum insallah bayramdan önce bayramdan sonraya kalırsam çünkü 40 dan fazla oluyorum o zaman da çocuk sıkıntıya girer