melis_93 kesinlikle batma bıçak saplanması gibi asla asla geçmeyen bir ağrı. Ne yatabiliyorum ne yuruyebiliyorum ne oturabiliyorum 24. Haftadan beri var o haftadan beri bebeğin kafası aşağıda olduğu için. 33+4 deyim 38+3 e gün verildi kalan 34 gün nasıl geçecek hiçbir fikrim yok. Berbat ötesi bir ağrı