Happy12 Yade canım kontrol için gitmiştim öldüğünü sölediler.. doğal ölüm .. ve ben kontrolden bi gün önce gece acile gittim çok kasılmam vardı.. ordaki doktor bana yalancı sancı deyip ewe gönderdi.. halbuki bnde doğum için belirtilerin hepsi mevcuttu .. bi nevi ihmalsizlikten de oldu.. ve doğuma alan doktor da sordu neden öldü diye anlatınca bana acildeki doktor sana nasıl yalancı sancı cekiyon der sen normal doğum sancısı cekmişsin dedi .. olcak olan varmış .. allah biliyo canım.. birini aldı birini verdi işte tekrar nasip olursa oğlumun bidaha kardesşi olucak .. 8 haftalık hamileyim tekrar .. allah buna ömür versin nasip olursa ..
Yade Happy12 nasıl doktor oluyor bu insanlar gerçekten inanamıyorum yaaaa resmen teslim oluyoruz onlara bunu haketmiyorlar. Allah’ım sabır versin sana 37 hafta taşıyıp tam kucağına alacağın zaman kaybetmişsin ama çok şükür ki allahım bir evlat daha nasip etmiş sana.🙏🏻🙏🏻
EliffCandan Happy12 keşke şikayet etseydiniz doktoru en azından bimere cimere yazsaydınız Allah sabır versin
Happy12 Sevdalinka_30 doğumunu bekliyorduk bizde canım işte.. acil deki doktor bana yalancı sancı deyip ewe gönderdi bi gün sonra öldü bebeğim ameliyat yapan doktor sordu anlattım olanları bana sen baya normal doğum sancısı cekmişsin nasıl yalancı derler dediydi... allah biliyo canım yukarda görüyo
Happy12 Yade ewet canım allah işte 🙏 bunada şükür ki bi ewlat daha bagışladı bize 🙏🙏 allah olmayanların kucagını doldursun tez vakitte.. çok kötü bi durum ama elden gelir bişi yok.. allahım yavrumu daha cok sevmiş ki yanına aldı.. bizi orda bekliyo.. hem abi oluyo artık bunlsra seviniyorum..
umtfkmry Byz9811 yok canım ben de hiç bir belirti olmadı. Ne ağrı,ne sancı,ne kanama. Hiç birşey.O gün kontrolüm olmasaydı anlamayıp bebek içimde dura dura ben de zehirlenip ölebilirdim. Şükür ki kontrolüm vardı da öylelikle fark ettik.
Turkan_oruc Happy12 cok şukur canım sevındım inşallah sag salim kucagına alırsın senın ıcın dua edıcem
Happy12 Turkan_oruc çok tesekkür ederim canım sağol valla .. allah bir değil bin kere razı olsun senden.. sendede varsa sagsalim kucagına alırsın inşallah canım 🙏🙏🙏🙏
Yade Happy12 canım benim Ne güzel düşünüyorsun evet orda senin bir meleğin var artık senin için dua eden 😇
Bozonana Allah sabır versin. İnanın benim korkumda o şuan. 8 haftalık hamileyim. Yaşıyomu ordamı bilmiyorum. Bir hafta sonra konrtol var. Bekliyoruz allah neyi hayırlı ederse. Belirtileriniz yokmuydu kusma bulandı kokulara karşı duyarlılığınız falan. Benim çok birazda ona güveniyorum. Belirtilerim var diye yaşıyodur diyorum 😓 allah hepimizi nazarlanrdan korusun. Dua et bol bol dua et. Hayırlısını verecek rabbim. ❤️