dvitamini2 Merhaba , 35 haftalık oldum.Doğum için güzel çikolata ve isimli yaptırıp memnun kalan varsa öneride bulunabilir mi.Birde ne zaman yapılmalı yada dolaba koysak tadı bozulur mu ?
ysmnsen dvitamini2 Trendyolda kakao ağacı diye sayfa var memnun kaldım çikolataları da güzel ben 35. Haftamda yaptırmıştım 39 da doğum yaptım normal giysi dolabımda durdu güneş görmeyen biryere koyman lazım
dvitamini2 ysmnsen teşekkür ederim .Yaz başı olunca dolaba koymam gerekir diye erteledim .Teşekkür ederim ben sipariş vereyim