Geçen hafta hastaneye yattım yüksek tansiyondan ve ayak şişmem vardı protein kaçağı çıktı ++çıktı tansiyonum bir iyi bir kötü oldu 4 gün kaldım fakat serum iğne bişey yapılmadı sadece devamlı ölçüldü bir gün sadece tek tablet alfamet ilaç içtim o kadar sabahtan beri yine yüksek çıkıyor 14 15 16 arası ne yapacağımı şaşırdım evde dinleniyorum