ikizannesiiiiiiii Böyle bir durum olabilir mi ya geçen hafta acilden açıklık varmı diye bakıldı eski doğumdan kalma 1cm var dedi böyle bir durumla karşılaşan var mı
dilarakadir0853 ikizannesiiiiiiii ilk defa biyle birsey duyuyorum gercekten sasirdim.eski dogum dan kalma diyelim siz dogumdan sonra kontrole gitmedinizmi normal dogumsa alttan bakiluyo cunku rahim toparlanmismi diye en azindan bana bakildi.ama dediginiz gni birseyi ilk kez duydum.bence acilden degilde kendi doktorunuza gorunun
ikizannesiiiiiiii dilarakadir0853 gittim kontrollerime bir sıkıntı yoktu geçen hafta sancılanınca 2 ayrı hastaneye gittim biri poliklinikdeki doktordu ve sonra başka hastane aciline gittim yani aynı gün 2 doktor muayene etti ve ikisi de eski doğumdan kalma1 cm bar dedi ikisi de aynısını deyince inandım ve şaşırdım aynı zamanda da