Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim ve hiçbir şekilde randevu bulamıyorum. Yazmadığım,şikayette bulunmadığım hiçbir yer kalmadı. Talep açtım randevu yok,sabime yazdım yok.Hastaneyi aradım yine bir sonuç yok 20 gün oldu bayramı da geçerse 40 gün olacak neredeyse ne yapabilirim bilen vardır