nurbeyzz annebebekk12 gebeliğimi bende böyle öğrendim daha regl olmadan öğrenmiştim. Büyük ihtimalle yeni bir gebelik direkt kan verin
annebebekk12 nurbeyzz adetim 26sında daha çok var kasık ağrım var diye yapmıştım neden çok sağda onu anlamadım
nurbeyzz annebebekk12 çünkü beta tam yükselmedi yükseldikçe zaten testte netleşiyor. Bende regl me 1 hafta kala öğrenmiştim aynı bu şekildeydi
nurbeyzz annebebekk12 merak ederseniz profilime tıklayın kasım ayında atmıştım herkese sormuştum gebe değilsin demişlerdi ama öğrendim ki öyle oluyormuş beta çok azken