selinimrek Bebek için burun aspiratör ü arayışındayım. Yani nexus düşündüm ama kullanan var mı? Ağızla çekebileceğimi düşünmüyorum
melismersin selinimrek ben araştırdığımda otribebeyi öneriyorlar yeni doğanda. Yedek uç sıvısını ve aspiratörünü aldım. Bebiş biraz toparlandıktan sonra ihtiyacım olursa elektroniğini alacağım
Gks_01 selinimrek wee baby aldım manuel . Küçükken elektronik ya da elektrik süpürgesine takılanlar önerilmiyor çekiş gücünü afedersiniz sümüğe göre kendimizin ayarlaması gerekiyor fazla çekilirse yara olma riski var